ПАКТУМ.Контрагент Бізнес-300 доступ 3 міс
-
Опис
Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент
- перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента в відкритих державних реєстрах;
- автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться в єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
- заповнення картки контрагента є як з форми створення картки контрагента в довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунки, накладної, акта виконаних робіт.
Переваги сервісу Пактум.Контрагент
Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
Можливість натисненням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента в відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
Виняток помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків вказівки невірних реквізитів в документах;
Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера і закінчуючи “хмарним” сервісом.
Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).Пактум.Контрагент – сервіс, який автоматично заповнює реквізити контрагента в програмах 1С: Підприємство або BAS, використовуючи дані з відкритих державних реєстрів. Досить ввести код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ІПН для ФОП і в поля картки будуть записані: короткий і довгий назву компанії, адресу, телефон та електронна пошта, керівник і система оподаткування.Порядок реєстрації доступу і активації сервісуСервіс Пактум.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу (1С: ПІДПРИЄМСТВА, BAS, UA-Бюджет). На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент. При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.
Після придбання користувачем сервісу, передаються дані для реєстрації доступу до сервісу по звичайних каналах. Після перевірки даних для реєстрації користувач отримує ключ активації (пінкод).
Код активації сервісу (пінкод), сформований за заявкою, слід активувати протягом 180 днів з дати генерації.
Використання сервісу Пактум.Контрагент: правила і обмеження
Для активації сервісу Пактум.Контрагент слід в використовуваної системі автоматизації вказати отриманий ключ активації (пінкод) в настройках сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової картки контрагента або актуалізація даних в існуючій картці контрагента).
Пакети сервісу Пактум.Контрагент мають обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.
Сервіс Пактум.Контрагент діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:
Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток,
Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток,
Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.Для продовження використання сервісу Пактум.Контрагент слід його придбати і активувати наступний пінкод.
В налаштуваннях сервісу доступна наступна статистична інформація:
дата активації,
поточний баланс (залишок) запитів,
інформація про дату завершення дії сервісу. -
Відгуки (0)
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.Написати відгук