РРО НЕ буде заблоковано — ЕКС обнулено!
Аварійні та стабілізаційні відключення електроенергії навчили українців швидко адаптуватись та встигати за 4-5 годин робити все, на що раніше витрачали цілий день.
Але з фіскальною технікою MG також треба навчитись працювати в умовах часто відсутнього електропостачання на касі магазину, еквайра чи відсутності доступу до мережі інтернет через мобільних операторів або місцевих провайдерів.
В умовах, коли упродовж десятків годин або декількох днів РРО не може під’єднатись до сервера еквайра та передати дані, Z-звіти, стали більш частими звернення у технічну підтримку «ЕКС НЕ ОБНУЛЕНО».
Через неможливість регулярного обміну даними між РРО та еквайром, неспівпадінні графіків їх роботи можуть виникати затримки передачі Z-звітів, через що ЕКС не може обнулитися і, як наслідок цього, через 72 години виникає помилка. На РРО блокується можливість проводити будь-які операції.
У випадку виникнення даної проблеми необхідно:
- перевірити наявність інтернет-зв’язку з еквайром,
- ЗАКРИТИ ЗМІНУ та
- примусово, “у ручному режимі”, зняти Z-звіт,
- обов’язково перевірити появу повідомленням – ЕКС обнулено.
Ми щиро сподіваємось, що ці організаційні заходи допоможуть користувачам РРО MG стабільно працювати навіть в умовах погодинного доступу до мережі Інтернет та електромережі.
Маємо надію, що невдовзі ми всі повернемося до звичного режиму роботи.
Слава Україні!!!