Онлайн-семінар на тему “Інвентаризація: проведення та облік результатів”

Інвентаризація: проведення та облік результатів

Галина Морозовська (експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування) детально зупиниться на питаннях що стосуються: організації інвентаризації та вимог до її проведення; інвентаризації ОЗ, запасів, розрахунків, резервів, витрат майбутніх періодів; документування результатів інвентаризації та виправлення помилок.

Валентина Криворучко (методист ІТС) розповість методики проведення інвентаризацій з акцентом на типові питання користувачів програм для автоматизації бізнесу

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ “ЛЕКТОРІЙ”:
  • Організація інвентаризації. Вимоги до проведення. Інвентаризація ОЗ та запасів
    • Правила проведення інвентаризації. Обов’язкова інвентаризація. Строк проведення. Склад комісії. Якщо на підприємстві лише один директор чи проводити інвентаризацію та як сформувати комісію? Оформлення наказів. Етапи інвентаризації
    • Матеріальна відповідальність працівників. Чи треба залучати незалежного експерта з оцінки для визначення суми завданого збитку?
    • Інвентаризація основних засобів. Оформлення. Облік нестач. Як оприбуткувати не обліковані основні засоби? Чи виникає дохід? Чи списувати повністю замортизовані основні засоби? Як продовжити строк корисного використання? Чи треба переоцінювати основні засоби з залишковою вартістю 0 грн? Як відобразити ліквідацію ОЗ за результатами інвентаризації. Які документи слід оформити аби не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ? Чому варто “списувати” об’єкти, яких немає у наявності. Інвентаризація орендованих та переданих в оренду об’єктів
    • Інвентаризація запасів. Облік лишків та нестач. ПДВ наслідки списання нестач в межах норм та понад норми: позиція податківців. Чи є варіанти уникнення негативних ПДВ-наслідків? Коли можливий пересорт? Інвентаризація активів на відповідальному зберіганні. Уцінка запасів – право чи обов’язок? Вплив уцінки на податок на прибуток (чи треба створювати забезпечення) та ПДВ
  • Методики проведення інвентаризацій з акцентом на типові питання користувачів програм для автоматизації бізнесу
  • Інвентаризація розрахунків, резервів, витрат майбутніх періодів. Документування результатів інвентаризації. Виправлення помилок
    • Інвентаризація коштів в касі та на рахунках у банках. Оформлення. Облік
    • Інвентаризація розрахунків із дебіторами та кредиторами. Інвентаризація розрахунків з бюджетом. Як розрахувати строк позовної давності? Як карантин впливає на його перебіг? Списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості: облік, податок на прибуток – різниці, ПДВ-наслідки. Як уникнути доходу за безнадійною кредиторською заборгованістю? Яку дебіторку можна списати без резерву? Ризики не створення резерву сумнівних боргів у тих, хто не застосовує різниці з податку на прибуток
    • Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень. Хто може не створювати резерв відпусток? Як інвентаризувати резерв відпусток? Які забезпечення та резерви варто створювати (зменшують базу податку на прибуток)
    • Інвентаризаційні описи та протоколи інвентаризаційної комісії: правила складання
    • Інвентаризація за ініціативою податківців: коли та як проводиться. Чи можна проводити без присутності контролерів – що каже суд?
    • Відповідальність за непроведення інвентаризації
    • Виправлення помилок у бухобліку виявлених у ході інвентаризації. Способи виправлення. Правильне оформлення бухдовідки. Коли доведеться коригувати нерозподілений прибуток (непокритий збиток) (рахунок 44)?

Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
  • Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації
  • 300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет “ІТС ПРОФ” / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”

Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова.

З додатковими питаннями Ви можете звернутись за номерами

+38 (044) 299 95 10

+38 (0312) 61 72 44

+38 (050) 818 8 200

+38 (068) 488 9 777

Юрий Голодняк
Коментарів немає
Категорії:
Новости
Поділитися
Всі результати пошуку